Bruk din behandlingsforsikring hos House of Health
Hos House of Health kan du benytte din behandlingsforsikring for manuellterapi, fysioterapi og kiropraktikk midt i Oslo sentrum. Vi har avtaler med de fleste forsikringsselskaper, inkludert Storebrand, If, Vertikal Helse, Falck Helse, DNB, Tryg og Gjensidige. Vårt mål er å gi deg rask og effektiv behandling, slik at du kan komme tilbake til hverdagen uten smerter.
Bestill time i dag og la oss hjelpe deg på veien mot bedre helse!
house of health
Helseforsikring
Våre samarbeidspartnere
Hvordan bestiller jeg time dersom jeg har behandlingsforsikring?
Dette kommer an på hvilket selskap du har avtale med.
Storebrand:
Timer bestilles gjennom appen; “Bli Frisk” eller gjennom nettsiden til Storebrand. Du booker timen din direkte i appen gjennom å søke opp House of Health klinikken, velger behandler som ønskes (manuellterapeut, fysioterapeut eller kiropraktor) og hvilket sted som passer best (Apotekergata 10, Fjordalleen 16 eller Tollbugata 8B).
Storebrand: "Bli Frisk", klikk her for mer informasjon!
IF og Vertikal helse, Falck Helse, DNB
Timer bestilles gjennom nettsiden deres, ved telefonkontakt eller epost direkte til forsikringsselskapet. Det må opprettes en SAKid fra deres side. Denne blir formidlet til oss enten via epost direkte fra dem, booking hos oss gjennom nettsiden deres, eller via at du som kunde formidler dette til oss.
IF + Vertikal helse:
DNB:
Falck Helse:
Tryg - Gjensidige
Timer bestilles gjennom nettsiden deres, ved telefonkontakt eller epost direkte til forsikringsselskapet. Her trenger man ikke SAKid.
Etter at det er opprettet kontakt med forsikringsselskapet og man har hatt en time hos behandler kan man deretter booke på ordinært vis. Enten gjennom bookingsiden vår: www.houseofhealth.no/fysiobooking, epost, telefon eller direkte etter utført konsultasjon.
Tryg: Meld inn sak her!
Gjensidige: Meld inn sak her!
Må jeg betale noe vist jeg har forsikring?
Dersom du har en forsikringsavtale med egenandel så må man betale egenandelen. I enkelte tilfeller hvor det utføres behandling med forbruksmateriell som forsikringsselskapet ikke dekker, må man dekke kostnaden for materialbruken.
Sett bort fra dette, så trenger du ikke betale noe. Vi ordner betaling direkte med forsikringsselskapene og du trenger ikke å sende inn kvitteringer for å få refundert beløpet ditt.